مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

صبح دیروز، خواب‌آلودگی و عدم توانایی راننده خودرو ال 90 در کنترل وسیله نقلیه در محور زنجان قزوین منجر به واژگونی و کشته شدن اعضای چهار نفره خانواده‌‎اش شد.

 به گزارش ایسنا ، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، رییس پلیس‌راه استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 6:10 صبح دیروز مأموران پلیس‌راه زنجان قزوین از وقوع یک حادثه مرگبار رانندگی در کیلومتر 38 این محور مطلع و بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ "عبدالعلی رشتیانی" خاطرنشان کرد: این خودرو که در لاین شمالی اتوبان زنجان قزوین در حرکت بود، حدود 38 کیلومتری این محور واژگون و منجر به این حادثه دلخراش رانندگی شد.

این مقام انتظامی، ادامه داد: مأموران با حضور در محل با صحنه دلخراشی که در یک طرف جسد خانمی 35 ساله و در طرف دیگر یک کودک یک‌ساله که مادر و فرزند بودند، روبه‌رو شدند.

 رییس پلیس‌راه استان زنجان تصریح کرد: راننده این خودرو، 37 ساله به همراه سرنشین دیگر خودرو، 8 ساله به شدت مجروح که با همکاری عوامل پلیس‌راه به مراکز درمانی منتقل که متأسفانه این دو نیز به علت شدت جراحات وارده جان باختند، تا زندگی اعضای چهار نفره این خانواده خاموش شود.

 رشتیانی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را خواب‌آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کرده‎اند، تصریح کرد: متأسفانه غفلت و بی‎توجهی برخی رانندگان به توصیه‎های پلیس، حوادث جبران‎ناپذیری را دامن می‌زند.

رییس پلیس‌ راه استان زنجان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه دلخراش رانندگی، از همه رانندگان خواست، حین خستگی و خواب‌‎آلودگی از رانندگی خودداری کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از تکرار این‌گونه حوادث جلوگیری کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com